Friday, January 8, 2010

NaPa balIK bEsok?

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Segala puji bagi Allah S.W.T atas pinjaman umur untuk hari ini. Atas nikmat iman dan islam dalam diri. Selawat dan salam ke atas junjungan Nabi Muhammad s.a.w dan ahli keluarga serta para sahabat baginda.

Bersyukur ana masih dapat melihat matahari, masih boleh membuka mata pinjaman Allah ini, dan menghirup udara sejuk di pagi hari. Alhamdulillah. Apa nak buat awal pagi nie? Cuti dah mula. . . . .

Ana nak biasakan diri untuk hidup berdikari. . Tu jawapan napa ana tak ambil keputusan untuk balik kampung bersama sahabat yang lain. Balik sorang ke? . . Tu lagi soalan . Ana jawab, mana ada balik sorang, nanti kat kapal express tu ada pemandu, dan pekerja yang lain. . Hehe (melawak pulak). Ya! Balik sorang. Semua benda kita kena pelajari. Suatu hari nanti ,kita kena juga hadapi sesuatu tu seorang diri. Jadi, tak jadi masalah la kalau ana nak berlatih dari sekarang.

Alasan kedua, malas nak kelam kabut. Semalam habis kelas pukul 11.30 pagi. Mesti pegi ke terminal dalam pukul 12.30 tgh hari. Ana tak nak. Nanti semua benda tak menentu. Dah bagitau mak dah. Mak kata Ok! . Risau juga parents ana sebab balik sendiri. .

InsyaAllah, semua nya akan berjalan lancar hari ni.

No comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com