Tuesday, November 15, 2011

debat perdana gender

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Alhamdulillah
segalanya berjalan dengan lancar


cantek tak?
mutiara taw
budak unisza bagi
sebagai penghargaan dorang kata
aq tak mengharapkan tu pun
apa yang aku harap hubungan yang berpanjangan



 ni lah team unisza
aku rasa aku macam member dalam team ni
kalah menang satu sidang tu
kompom aku terasa juga
dorang down , aku risau
dorang semangat, aku lagi semangat
walaupun aku tak bersama korang dalam berjuang

apa yang penting
aku pernah mengimpikan untuk mewakili uni dalam perdebatan
dan Allah izinkan aku merasai suasana itu
bukan sebagai pendebat
tetapi urusetia
satu lagi persoalan
bila ada senior kelab debat uni aku ajak aku join demi
dia tak nak bakat yang ada pada aku di sia2 kan
aku belum ada jawapan untuk itu
insyaAllah 
tu je mampu yang aq katakan buat masa ni



No comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com