Thursday, November 15, 2012

senyum

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Alhamdulillah
selawat ke atas junjungan Muhammad s.a.w , ahli keluarga serta para sahabat baginda

selamat tahun baru hijrah
tahun baru, azam baru
azam tahun lepas yang tak tercapai tu boleh bawa ke tahun ni
jangan putus asa!

sekarang cuti 
tak cuti pun sebenarnya
final year student lah katakan

dalam kesunyian kat dalam bilik nie
tetiba tangan aku gatal nak type kat Youtube perkataan 'Debat'
rindu lah tu
seyes
rnduuuuuuuuuuuu
lagi2 berita yang agak hangat lagi
SM Sains Miri merampas kembali PIALA KETUA MENTERI SARAWAK
setelah 7 tahun ditakluk orang lain
aku rindu untuk berdebat
berbalik kepada kegatalan tangan aku
tengok lah video Debat Integriti 2012
kenapa aku pilih dalam banyak video tu, video tu?
sbab
jujur aku cakap
UNIsZa
ye betul!
aku pernah bersama team ituu
bukan mewakili bersama tapi menjaga makan minum tidur keselesaan mereka waktu debat gender hari tu
uni aku tuan rumah kannn
aku pun gatal nak jadi sukarelawan
Liason offocer konon
yelah 
nak wakil uni x layak
*orang offer jual mahal
ahhh, lupakan cerita tu

point utama aku
dalam video tu
AFFENDI oiiiiiii
dia tu kalau budak debat *terutama budak sbp lah* tak kenal, tak tahu nak cakap apa
orang kata dia hebat
aku kata?
ntah . .biasa je
dia dah diasah dengan tajam
tu yang aku mampu kata
paling best bila waktu zaman aku debat dulu
bila MCKK vs SBPITemerloh
FARIS from sbpitem boleh kalahkan dia untuk title pendebat terbaik
apa makna tu?

sudah sudah lah mengenang benda yang lapuk
tapi
aku rasa nak jerit kat dunia
aku pernah bertemu dengan affendi itu
* ok aku berangan lebih

 hidup ni buat benda yang kita perlu bukan kita nak


No comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com