Sunday, October 13, 2013

sem 6 = dugaan dan cabaran

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

alhamdulillah
selawat dan salam buat rasul junjungan s.a.w, ahli keluarga serta para sahabat baginda .

nak cerita apa kat sini?
tangguh dulu untuk continue jaulah 3 impian
pening
nak tido mata x ngantuk
nak setlekan kertas periksa murid2, x leh go
sebab printer kat umah x leh copy warna terang
hold
inshaAllah esok buat kat sekolah, walaupun esok cuti
nak setle byk benda sebab akan cuti lagi untuk konvo diri sendiri
kesian budak2
nak buat macam mana

semester 6
ye! aku nak cter pasal semester 6 aku
jangan risau
ringkas je

sem ni aku siapkan tesis FYP aku
sem ni mata aku x berhenti tumbuh ketimbit
sem ni aku rasa x g sekolah sgt pun
sem ni aq banyak duk bilik
sem ni aq x dpt nak merasa gi kempen untuk pru13

cter pasal fyp aku
aku ada dua tajuk tau
tajuk 1st tu aku settled part proposal dengan jayanya
alhamdulillah
aku dapat supervisor yang bagi aku buat keputusan sepenuhnya tau
aku bersyukur
part paling aku takkan lupa dan buat aku sebak sampai bila pun
aku tukar tajuk minit akhir
minit akhir -> 5 minggu untuk submit
ko tau apa aku rasa ?
x tau nak cakap apa
and the rest is history

cerita ketmbit plak
tau kan ketimbit tu apa?
x tahu, gi search kat mana yang patut
memang mencabar gler
ni lah yang dikatakan dugaan dan cabaraan
waktu ni lah aku perlukan mata yang sihat untuk buat research secara mantap
apa yang jadi?
ketimbit atas bawah mata
waktu baru tau nikmat mata yang sebenar
baru rasa insaf
baru ada kesedaran nak guna mata tu pada jalan yang betul
hahah
yes
kesedaran tu yang penting
byk sgt dosa mata tu
and the rest is history

x sekolah sgt sebab jadual waktu x padat
x padat tu
sebenarnya
untuk ko buar research bebetul oiii
tapi ko?
ke laut sokmo

aq byk duk bilik
sbb?
kalu aku byk jalan ke apa ke
nnt takut fyp terbengkalai
macam lah ko duk bilik ko buat kan?
tolong lah insaf

x dapat gi kempen?
hati ko tu ada masalah sebenarnya
banyak ko punya alasan
and the rest is history

k
tu je aku nak merapu
pinjam 'the rest is history' ye hlovate?




No comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com