Tuesday, February 22, 2011

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah kagi Maha Penyayang


Pertama dan selamanya syukur kepada Allah S.W.T atas kesempatan yang diberikan olehnya untuk segala-galanya. Selawat dan salam ke atas junjungan nabi S.A.W , keluarga, dan para sahabat baginda.

Hari ini diriku dah berumur 20 tahun. Setiap orang akan menanti akan kehadiran ulangtahunnya.Diriku juga begitu. Tapi, apa yang diriku rasakan pada hari ini, tak sama dengan apa yang aku lalui sebelum ini. Maksudnya, kegembiraan nak menyambut usia yang baru, sebelum ini .

Aku dah berusia 20 tahun. Apa yang ada dah aku miliki? Tercapaikah setiap impian yang lepas?
Apa impian aku yang akan datang? Sama kah seseorang yang mencapai usia 20 tahun pada zaman ini dengan zaman Rasulullah terdahulu? Sumbangan kepada agama? Banyak lagi yang aku perlu perbaiki hari ke hari . . .

SMS pertama yang aku dapat pada 21 Feb , dalam pukul 1 pagi . . .SMS pertama yang aku dapat menghampiri 22 Feb , seawal 11.48mlm . . terima kasih kawan , rakan dan sahabat . . saya menghargai anda semua!



1 comment:

KalamNuraz said...

Salam..
Selamat Hari Lahir p-jah..
Semoga sentiasa di rahmati n mendapat perlindungan Allah SWT.
Semoga apa yang dicitakan menjadi kenyataan n semoga terus thabat pada jalan dakwah.

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com