Saturday, October 22, 2011

cuti

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

syukur kepada Allah
masih bagi kita nyawa
bagi kita kehidupan
ni kata-kata bila hati ada kesedaran sedikit
yelah
dah lumrah manusia itu sering leka
kadang ingat pada penciptanya dan kadang lupa

sedap keropok lekor
kat Terengganu
hari-hari boleh makan
tapi lagi best kalau makan keropok lekor
bersama
mak, bapa, adik dan abg2
isk . . sik . .sik
sakitnya satu kerinduan
lama lagi ke kerinduan ni akan berakhir
ya Allah, tabahkan aku

tu lah
dulu tak nak minta blaja dekat2
yelah
bukan apa
takut dapat yang dekat sangat
tak menghargai orang sekeliling plak nanti
THE MORAL OF THE STORY

1. nikmati apa yang di depan mata. manfaatkan
2. Allah bagi semua ini beserta hikmah disebaliknya

back to the main point
25 -29= cuti deepavali
kat telinga masing - masing buat pla itu dan ini
aku?
aku plan nak siapkan nota dan pekerjaan rumah yang prof aku minta hantar setelah sekembalinya ke kuliah
kedua, aku nak study awal untuk midterm D.E
rajinnya kau? kau tak nak enjoy ke?
buat semua kerja tu aku dah enjoy
biar btul jawapan tu
ala. . . pantai kan ada dekat je
gi pantai dah heppy ler

cuti raya haji?
balik umah family angkat je
pastu jadi sukarelawan debat wanita
nak lepas giannnnnn

tu je lah

No comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com