Monday, October 17, 2011

C++


Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Aku x tau apa yang aku rasa. Benda yang sama datang lagi. Sesuatu yang mustahil unuk memenuhi  segala kemahuan orang lain ataupun agak mustahil untuk menjaga perasaan orang lain pada setiap masa. Betul. Perkara itu terang-terang betul. Dan memang pada hakikat hidup nie, bila nak menyalahkan orang sangat beriya. Tapi, bila sendiri salah , ntah . yang ni lagi aku tak tahu nak cakap.mungkin aku juga buat begitu.

Kadang kadang, aku fed up. Tau? Aku fed up. Memang selalu kalau benda macam nie datang , aku akan fed up!!!!! Aku pernah kata kat kawan aku , aku nak jadi seorang yang tak ada perasaan. Kawan aku cakap, x boleh. Itu bukan manusia. Sebab manusia fitrahnya ada perasaan.

Sebenarnya kan, apa yang aku fikir nie aku tak tahu. Terima kenyataan yang 2 3 hari ni mood aku tak menentu. Satu benda yang bleh aku kata kat segala benda yang berlaku ialah WHATEVER!.

dan kepada mangasa-mangsa aku, minta maaf banyak banyak. saya sayang anda. saya lega bila mendapat feedback anda. sekurangkurangnya, saya kembali waras dengan ayat anda. ayat anda selalu mengenakan batang hidung saya. 


p/s: hidup mesti di teruskan! terima kelemahan orang lain, insyaAllah, kita akan nampak kelemahan kita

1 comment:

myra_wardah said...

apekah kaitan ngn c++?? hahahha

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com