Tuesday, December 28, 2010

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

ada apa dalam ni?

kain songket?
bukan tu nak tunjuk disebalik kain songket tu ada sebuah kotak
dalam sebuah kotak tu . . . .


flash card huruf katakana
kad Birthday kecil2 dr kwn2
kaset tu . .ada suara rakan2 time year 6
dua yang atas tu tmpt letak card (atm n etc) tp, aku gn untk letak pic
kertas bergaris tu surat dari Laila Wahidah (form1)

ni semua pemberian dari Siti Khadijah
terima kasih sayang!


ni no time rentas desa
x ingt bila
dalam 5 tahun 2 kali je join
yang lain semua bertugas untuk PBSM



teka bekas apa?
orang bagi
minta jg kot
time HKSBP dapat benda ni
dia pass kat kawan dia
terima kasih!

sebelah kiri tu bapa aku yang belikan
kejap je guna
mula-mula habis bateri
rupanya lau jam tangan abis bateri jangan simpan lama
bateri punya cecair rosakkan jam
da buang
sebab cecair da kuar menyebabkan talinya terhakis
parah kan?
yang kanan tu amit jamil bagi
hadiah UPSR
tak ingt berapa lama gn
pun rosak
terima kasih amit jamil!

ni album gambar pertama yang aku ada
murah je
ingt boleh masuk semua gambar time year6
rupanya tak

bookmark tu amella chong bg
terima kasih amella
plastik pooh tu, bekas kek apollo
rachael bagi
terima kasih chel!
aku salu marah dia
sebab silap dia
aku sayang kawan aku
jadi aku mestilah tegur
dia bagi juga hadiah time birthday aku
time f2
dia bagi rantai n subang
yang untk budak2 tu
tapi unik
kad raya tu
dari kawan2
banyak lagi
tak yah lah amik gambar
terima kasih kawan2 ku
special yang warna gold tue
tgh tue bookmark
junior bagi
apa yang dia tulis dalam tu
tersentuh
sebab aku salu kot marah kat adik2 f1 n f2 2008
sebab aku sayang mereka
mereka diamanahkan kat aku
dorang ingt bufday aku
terima kasih para juniorku!

yang ni dapat time Year5
pertandingan lalulintas shell
peserta kedua terbaik pejalan kaki
terima kasih shell

yang buku2 aku yang aku beli bila aku nampak ia menarik
aku peminat benda gini
banyak kan?
ada lagi
yang baru beli pun banyak
suka!
comel!
terima kasih mak ayah bagi duit untuk beli benda ni!

dalam paper bag tue
ada satu buku catatan yang dah dipisahkan
hajat untuk binding+ ring
buku yang aku catat dalamnya perkara yang dengan izinNYa
diriku pada hari ini
Kem Motivasi Insan Cemerlang
terima kasih task force!


pensel box
bapa aku beli time dia g bintulu
mahal tau
20 ke 30 ringgit
aku guna time f5 jer
pastu simpan
sayang sangat2
terima kasih bapa ku

terima kasih kak shibo , azwa , Bonda Puan Lili, sm sains miri!


Terima kasih kepadaMu Ya Allah . . yang mengizinkan aku memiliki semua ini. . .

p/s: lau nak cter , tak abes . .
yang tak de nama kat bukan bermakna anda tiada dalam hidupku, namun semua ada dalm hatiku . . .*sentimental ket




No comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com