Tuesday, December 13, 2011

cuba teka?

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

alhamdulillah
sibuk tetap sibuk
antara dua
sibuk mempersiapkan diri untuk akhirat
atau mengejar dunia
muhasabah wahai diri

pertama
story pasal sebuah pencarian
cari apa?
pasangan?
ek, eleh aku bukan lelaki nak sibuk
sama ada aku terima atau tak
tu je
hahahaha
aku nak cakap pencarian untuk tempat LI aku belum berakhir
latihan industri
banyak sangat songeh
eh, bukan memang macam tu
tak ada benda yan g mudah dalam dunia ni
Ya Allah, mudahkan pekerjaan dan pembelajaran ku . . .

kedua
test Differential Equation
Jumaat ni
dah ready?

ketiga
jumaat malam
insyaAllah , keluarga angkat aku bawa gi Kajang
nikah codan
semoga Allah permudahkan niat murni ini

apa lagi?
sebenarnya ada sesuatu yang terbuku di dada ini
tapi macam mana?
hmmmmmmm


No comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com