Wednesday, December 7, 2011


Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

6 December 2011, 3.00ptg-4.30ptg, c++ test 2
Apa macam?
Perasaan aku?
Nak kata aku revision sangat tu tak lah, tapi, aku boleh kata Allah izinkan aku buat persiapan lebih baik dari test 1 hari tu
Aku nak rasa bila usaha kita tambah, boleh jawab test dengan lebih baik
Pemikiran positif
Alhamdulillah. Dalam proses membuat ulangkaji itu, benda yang tak paham sebelum nie boleh paham. Benda yang terlepas pandang, dapat pandang.
Alhamdulillah.  Banyak rintangan dalam proses ulangkaji tu, dapat diatasi dengan izinNya
Alhamdulillah. Dengan tidak dapat menjawab test dengan baik, tahu sejauh mana penguasaan aku yang sebenarnya terhadap C++ ni.
Alhamdulillah. Bayangkan, kalau langsung tiada persiapan yang dibuat, adakah kertas itu akan terconteng seperti tadi. Bersyukur. Itu perkara yang selalu dilupa
Pemikiran negative
aku tak nak taip. Sebab aku tak nak benda tu ada dalam pemikiran aku. Paham-paham jelah.

Test bukan pengakhiran . apa yang jauh lebih penting adalah sejauh mana pemahaman dan penguasaan aku terhadap C++.

No comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com