Tuesday, December 20, 2011

hati menuntut

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Alhamdulillah
minggu ulangkaji dah nak mula
apa perasaan aku untuk sem ni
rasa macam baru semalam duduk kat tingkat 5 ni
dan hari ni
nak satu sem aku dah duduk dengan romate yang baru
saya memerlukan masa

cabaran untuk sem ni aku boleh kata tahap 5
study dan hidup
sangat berliku

selalu, apa yang jadi bila dah dekat2 dengan FINAL?
cuba teka?
semestinya kita akan tahu carry mark kan?
kan?
kan?
aku punya carry mark berapa?
linear programming?
modern algebra?
vector calculus?
differential equation?
c++?


masa sangat pantas
akhir zaman kan
semoga aku tak jadi hamba yang terleka dengan dunia semata-mata
study2 juga
Allah jangan lupa

nanti2 aku cerita lah pasal aku gi Kajang ari tu

No comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com