Monday, January 9, 2012

Mabuk

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

alhamdulillah
selawat dan salam buat junjungan nabi S.A.W , ahli keluarga , sahabat baginda

exam kalkulus vektor dah selesai
8 jan 2012
di DSM
berakhir pukul 5 petang
setelah perah otak dari pukul 3

postmortem?
semua soklan tu ada dalam buku
sama ada aku hayati atau tidak yang menentukan aku boleh jawab dengan baik ke tak
alhamdulillah
Allah tolong aku

6 hari lagi
sekejap je tu
apa yang nak kena settle
nota LP
outline Persuasive speech
preparation 4 modern algebra

apa lagi?
napa aku rajin sangat update entry kat dalam ni?
sebab aku nak elak tido lepas subuh
yeeee
aku gi turun kat bilik tv blok aku ni
sebab kat bawah je ada perkhidmatan wifi
tingkat 5 tarrakkkkk
jap lg ada larh tu
bila
tunggu je lahh


tu je lah kowt

p/s: maaflah . ejaan aku ada masa gewdik . .aku pun tak pasti billa virus ni terkena kat aku.

1 comment:

Unknown said...

haha.. teruskan update blog.. Hee. kita ada cara kita sendiri dalam penulisan. keep it up, dear. :D

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com