Wednesday, January 11, 2012

nota cintaku

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

selamat pagi semua!
apa khabar anda hari ni?
semoga anda dan saya sihat+gembira+memiliki jiwa yang positif
*tetiba bersemangat
apa-apa pun
kita kena jadikan hari ni lebih baik dari semalam

semalam aku tak update blog
ada orang kesah?
hahahahaha
semalam aku tak turun dari bilik aku
sebab?
ada orang nak tahu?
tangan aku penat siapkan nota Linear Programming
apa kaitan?
ingatkan pukul 9.30 pagi tu aku nak gi lah antar nota tu
tapi tengah aku nak pasang satu je lagi keronsang kat sebelah kiri
memang last punya part untuk guna tudung tu
*bayangkan2
satu mesej masuk
"nota LP hantar esok, prof x free"
dalam bahasa omputeh
kompom budak cina yang foward
bagus juga dorang tu
dorang gi awal2
pastu bila apa2 jadi 
taulah aku yang sedikit lambat ni
tu lah alkisahnya

nak cerita lah kisah buat nota
untuk pengetahuan sapa yang nak tahu
aku ni sejak matrik rasanya
kegilaan untuk membuat nota tu sangat lah tahap >>>>>>
memang dari sekolah menengah rasanya
tapi, waktu sekolah menengah nota aku sekerat2 jalan je
paling tak boleh lepas
bila ada romate kat matrik
cakappppp
boleh tak kalau aku nak nota kimia kau tu?
nak tahu kenapa?
dari dulu , kini
banyak dah nota yang aku hasilkan
daripada yang tulis tajuk je
hingga lah ke yang sekerat jalan
aku tak pernah nak tengok balik nota tu
tapi sekarang ni aku latih la diri aku 
latih apa?
untuk pegang nota tu
dan baca balik
setakat ni
penggunaan nota tu di tahap 30%
tahniah
sekurang saya lebih baik dari masa lalu
*sapa lagi nak bagi penghargaan pada diri kalau bukan diri sendiri

tapi, kisah nota LP nie
lain je rasanya
sebab?
buat atas permintaan
*bajet artis 
hahahhaha
apa pun
insyaAllah
ada kebaikannya
antaranya?

- latih diri maintain kecantikan tulisan
tau lah aku salu tulisan kadang2 kena tiup angin
-even aku tak faham sangat, tapi aku boleh tau apa yang aku perlu tau untuk subjek ini

dan banyak lagi

lepas kalkulus vektor punya exam hari tu
pengawas merangkap pensyarah uni aku ni
buat lah pengunguman
suruh tuntut baucer
lain kali aku citer
kalau aku ingat

p/s: walaupn hati aku dah kat rumah, ada 2 paper dan satu presentation yang perlu aku selesaikan
wahai hati
wahai minda
wahai jiwa
sabarrrrrrrr, lakukan kesungguhan untuk saat2 terakhir



1 comment:

Unknown said...

kekalkan momentum semangat tu, dear. InsyaALLAH akan dipermudahkan oleh-Nya. Hee. Ai rajin buat nota u. :) Tapi, dalam mimpi. hehe.

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com