Wednesday, February 22, 2012

22 -02-2012


Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

alhamdulillah seinfinity
Allah masih beri aku peluang untuk hidup
dan
kini mencecah usia 21 tahun
anak muda
dah jadi gadis dewasa

 ni kad yang siti khadijah dan nur faezah bagi


walauapapun
setiap detik tak kira lah hari tu istimewa atau tidak
sesuatu tu gembira atau menyedihkan
semuanya Allah yang bagi
Dia uji kita
dan pengalaman pagi semalam 
ku doa dan harap yang terakhir
kesilapan
tapi, kali kedua
agak sukar untuk memaafkan diri ini

 
 ci kuning tu, pemberian dari orang yang sama dengan kad tu

yang memeranjatkan dan terharu
bila masuk kelas petang tu
cousemate nyanyi lagu bufday
*malu
*macam budak budak je
TERIMA KASIH SANGAT-SANGAT KORANG


 ni kek pelangi. mak aku buat and aku bawa balik u. kek ni tahan. gi la potong di hari jadi
hehehehehehehe
terima kasih mama
 cantik x? kreatif kan?
ni dari farha. romate aku watu sem satu dulu merangkap housemate aku sekarang
dia bajet nak jadi orang terakhir
ala-ala macam tu lah

dan ini
hadiah dari saya kepada saya
ala , yang baucer tu
dek kerana buku course saya susah nak jumpa
beli lah yang ni
untuk dirimu wahai diriku
bacalahhhhhh
hehehe

aku tunggu juga ucapan dari someone tu
tapi, x pe lah
mungkin sibuk
tak mengapa dia lupa tarikh bufday aku
asal dia tak lupakan Pencitanya dan Penciptaku
ataupun
takkan setiap tahun nak bagi
kering lah idea ucapan
itu yang terbaik

No comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com