Thursday, February 9, 2012

kepada yang baik hati . . .

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang


Keh
Memandangkan ada sesuatu yang aku perlu luahkan
Tapi, aku tak tau nak luah kat sapa,
Jadi aku kasi luah kat sini lah
Boleh?
Ada orang kesah?
Lantak lah

Pertama,
Aku nak sangat ada memori indah untuk masa yang berbaki ini

Kedua,
Aku nak handset baru yang fungsinya
Boleh baca e-book
Ala yang touching2 screen tu
Aku tau
Buat masa ni
Impian kedua aku tu boleh kata tinggal kenangan
tapi, tak salah aku berharap kan
kot2 ada orang nak sedekah kat aku
please

dan yang ketiga
aku nak kamera gajah berserta skill untuk guna
please
aku nak sangat benda  tu

p/s: berangan je lah

1 comment:

Unknown said...

aku dah ada num 2 tu. haha. p, aku alum berapa pandai guna. hee. :P

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com