Saturday, February 25, 2012

family day

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang


baru balik dari hari keluarga
perasaan? 
best sangat2 sangat
penat tapi ttp nak tulis entry dulu
kali nie
daripada 6 games
aq join 5
enjoy sakan
best sgt2
sebelum ni jadi tukang tengok je
berbaloi-baloi
menang 2 games
 ni dia
hamper untuk 3 org
satu hamper lagi kat member

lagi satu benda
sembang2 dengan pensyarah
antara sesi dalam program ni
yang terpahat kat kepala aku
pointer tu penting
tapi, akhlak dan sahsiah itu lgi penting
pendek kata kena jujur
antara yang aku boleh kata
dan yang aku tak setuju
bila tak datang kelas tapi suruh member tandatangan
dan
satu lagi
bila dah datang kelas
tengok petak tandatangan tu masih kosong
g lah tandatangan
untung sabut timbul
untung batu tenggelam
kot pensyarah tu jenis masuk kat dalam system setiap kali lepas kelas
nasiblah
pensyarah tak tahu tapi, Allah tahu


tu antara benda yang bagi aku hilang respect kat sesiapa saja
maaf
aku tau aku ni skema



ni plak dapat lucky draw kat T-shoppe
tak sangka 
ada juga nama dalam senarai




ok tu je nak cter
member ada bagi satu benda tu
lain kali cter


No comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com