Tuesday, February 28, 2012

buaH Hati

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

entry kali ni 
khas untuk awak 
yang saya hargai
yang saya sangat rindu

pertama
saya nak sangat awak tahu
saya tetap sayangkan awak
saya tinggalkan awak
kerana
saya perlu memilih
saya pilih yang saya perlu
buka yang saya suka

saya tahu
awak dah banyak bagi manfaat kat saya
saya tinggalkan awak
bermakna
saya perlukan sesuatu yang akhirnya awak pun akan bangga

kedua
saya sibuk, awak
selalu saya tersempak dengan peminat2 awak
saya segan juga
sebab
dorang sau bagi saya ruang dan peluang
agar kita ada hubungan yang lebih erat dan . . .

dan
sekali lagi
saya ingatkn awak
awak masih di hati saya
saya selalu memberontak dan menyesali
tapi,
ada suara yang berbisik
awak bukan untuk saya

saya dah sem 4
komitmen untuk pelajaran tu perlu saya pertingkatkan
saya perlu uruskan tempat untuk latihan industri
yang 
x selesai lagi

awak
si Debat
paham saya yer

No comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com