Wednesday, August 31, 2011

apa?


Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Alhamdulillah. Semoga Allah S.W.T menerima amalan kita di bulan ramadan dan mempertemukan kembali pada ramadan akan datang

Apa nak cerita?
 Balik je dari brunei, anak buah sambut hari jadi + jamuan berbuka puasa
Aku terus K.O. .
Eh! Eh! Napa?
 Malam tue aku tido je kat ruang tamu
Suka2
Punya berderu air cond
Aku nie bukan hidup dalam air-cond
Taklah
Hadiah buat aku
Banyak sangat dosa
Tu yang dapat flu n cough tu
Pakej lagi
And
Di 2 syawal nie
BINGO
Mulanya ameera, my mom, my bro kecik, bro tua, aku, bro tengah
Penutupnya, my dad
Tahniah! Anda semua bertuah

Apa yang aku merepek nie?
Aku x buat lagi ucapan hari raya
X pe lah
X de sapa kesah
Aku buka pemimpin negara
Aku buka berada jauh kat mesir ke india
Aku ada kat rumah
Korang paksa aku?
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI BUAT SEMUA YANG MENGENALI DIRI INI. MAAF SILAP DAN SALAH SELAMA MENGENALI DIRI INI. DIRIKU HANYA INSAN LEMAH YANG MEMERLUKAN ANDA UNTUK MENGUATKAN SEDIKIT *sob sob sob
Tu pasal aku tak nak buat ucapan
Sebak jer
Yang pasti raya tahun ini sangat sangat berbeza
Beza?
Sekarang aku beraya single, dulu pun single. Tapi sekarang single mingle
Raya tahun nie, aku tak lah boros sangat. Cuma nak barang yang berkualiti. X cerewet sangat. Cerewet je
Raya pertama tahun nie, aku dah demam, bro tengah aku yang settlekan hal dapur
Pes time ziarah pusara, salu dalam bulan posa
Paaaaaaaaaaaallllllllllllllllingggggggggggg best, petang 1 syawal aku di atas katil

Apa lagi?
Syawal ke 3
Akan ke Brunei
Rombongan tahun ini juga berbeza
Ikut sebelah ayah punye
Paling best aku baru lepas siapkan sulaman baju untuk guna esok
Selamat berhari raya!

No comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com