Tuesday, August 23, 2011

pEnat


Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

 x de kaitan





Ramadan ke 23

Sahur ada lain sikit
Pertambahan ahli

Hari ni buat 2 jenis biskut
Yang first dan resepi main hentam

Lepas buat 2 jenis tu
Reeemmmmpitttttt gi beli bahan untuk kuih yang orang tempah
First time bawa telur satu biji guna motor
Rasa ko guna laju 2o je
Kekok + cabaran
Bro2 aku pun tak pernah buat

Hari nie sangat penat
Ameera je yang tak tahu penat
Asyik2 panjat kaki orang
Nak belajar berjalan la thu

Sebelum lelap
Sinergi
Jangan biarkan ramadan berlalu
Jangan sia-siakan
Bulan yang Allah sediakan untuk charge balik takwa
Semoga kita memperolehinya

p/s: aku pemalu. X reti nak borak ngan orang yang baru kenal. Bro2 aku suma nak kenakan aku . silent killer.
     Sian dorang. Balik kampung jumpa sedara mara je. Parents dah tak de
     Aku rindu gler sama aku punya MP3

No comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com