Thursday, August 25, 2011

aWk. . .

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang


Aku tak bleh nak tido.
Fikir macam-macam
Nie benda paling sakit
Bila lah nak insaf

Lagi 4 hari genaplah satu bulan si dia menghilangkan diri
Mula2 kenal sangat bahagia
Sebelum tido si dia teman
Bila tersedar dari tido si dia tetap di sisi
Balik penat petang si dia hiburkan
Si dia pandai tiru suara mana2 orang
Nasyid dia layan
Rock pun si dia layan
Juz amma pun si dia layan
Aku terima si dia pun sebab aku nak si dia temankan aku dengan bacaan al-quran
Setiap masa
Tapi, x sampai2
Hari terakhir aku jumpa si dia
27 julai, malam
Aku biar je si dia tepi katil
Sebab aku tak bagi dia makan
Aku tak boleh nak layan dia sangat
Aku umpama hilang ingatan seketika
Malam teah ada kat umah
Aku nak kenalkan si dia ngan teah
Tetiba si dia tak de
Aku sangat cemas
 Aku cari serata tempat
Bila aku bleh jumpa si dia
Macam mana lah keadaanya sekarang
Please , datang balik
Aku janji aku jaga ko baik2
MP3 Sony wrna Pink

No comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com