Thursday, August 25, 2011

fiKir & bingung

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

ramadan ke 25
tengah2 buat biskut
#tersesat malu bertanya#  text message received from: 013*******
dalam hati
sapa nie?
kak kama
ajak join DEMI

benda benda macam nie yang buat aku nak tido
x nak pikir
mmg aku minat debat
mmg aku nak jadi sehebat yang boleh
tapi, akal aku akan cakap ada yang lebih aku perlukan
aku perlu komited dgn benda tu
aku tak tau nak buat pilihan

Ya Allah
berilah aku penyelesaian terbaek

antara yang aku nak bagi tau

kak, saya join ari tue suka suka je
saya join sebab nak muntah dah tengok nombor
saya takut saya tak bleh nak komited lah, kak
nanati saya tak bleh bagi masa dengan baik

banyaknya yang kuar
TPI TAK LOJIK TAUUUUU?????

DAYANG HAFIZATUL NADIA ! BERPIJAK DI BUMI NYATA

p/s: semoga aku dapat buat keputusan yang terbaik berkat bulan ramadan. mama cepat sembuh yer.

No comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com