Sunday, August 21, 2011

chEf


Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang


Sekarang dah fasa ketiga ramadan
Tinggal lebih kurang 7 hari lagi
Pastu, tak tau
Umur panjang , semoga jumpa lagi

By the way, hari nie , aku dah settlekan biskut ke2 aku
Ambik je resepi kat tnet
Mulanya tak konfiden dan takut2 nak cuba
Sekali
Aku zuuuuppppppppppppppssssssssssssss motor
Gi bandar beli bahan
Alhamdulillah dapat bajet dari my mum
Beli lah bahan. .. .
Alkisahnya,
“napa x keras lagi nih?” sambil cucuk lidi kat cookies
Dah nak 30 minit
Fed up
Letak je kat luar
AJAIB
Baru cookies tu keras
Sambil tu aq mesej kakak yang aq kenal kat Uni
Teror bab2 ni
Rupanya memey gtu ah
First time kot
Tu lah pasal
And
Second punya biskut
Lagi sedap atau sama sedap
Seronok sangat sebab bleh buat biskut sendiri
Bukan apa
Aku teramatlah tak suka makan biskut tunjuk
Rasa dia ntah lah
 Asal ada kat atas meja kat ruang tamu tu je
Last2 ayam yang makan
Walaupun bahan aku punya biskut mahal
Berbaloi-baloi
Tu je lah nak cter
p/s: malas nak show pic, ada gak yang jeles tu kang

No comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com