Sunday, August 14, 2011

well done!

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang




Hari nie ameera datang umah muka monyok
Dia demam  . . .sian
Rasa nak nangis bila dengar dia merengek
Sian dia . . .syafakillah . .
Aku bertekad nak settle aku punya shopping juga
Walau apa yang melanda
Dengan berbekalkan bendalah dua tayar tu
Aku pun . . .zuuuusssssssssssssshhhhhhhhhhhhhhhhhh
Lupa plak guna jaket
Tak leh nak rempit sangat
Takut2 org nampak dan jerit
ULTRAMANNNNNNN . .EH! ULTRAWOMANNNNNN
Tu je
Gumbira + puas hati
Malas nak banyak songngeh
Lepas kat umah aina, umah ct then kedai, sebelum balik singgah umah queena
Di pertengahan tu , beli minyak jap
Dorg2 tau2 je aku akan minta dorg tolong pam
Dan pada hari ini, aku ishtiharkan, aku dah pandai pam minyak
Pigiiiilaaaahhhh korg . .x yah tolong x pe
Hari nie jual muffin je
Penyaram?
Aku jaga meera *alasan je
Amaran !
Jgn tgk aku di hujung mata
*perasan nak mammmm
Tu je lah
Jap lagi aku nak siapkan pasta de pijah
Nak berbuka
Woiiii tutup muka ngko dengan benda kat depang tu . .masuk batu kat mata baru tau
Rasa macam guna topeng power rangers je


p/s:
 to encik helmet : aku x reti nak tutup benda kat depang tu. . .dah ngingis sana sini . .jalan pun x nampak
to encik punya helmet : beli lah yang baru dan benda kat depan tu yang x de degree punya . . phd je .. .ada ke?

No comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com